I Regret Nothing

Posted: December 11, 2012 in *Agende
Tags:

Alina a dorit o agenda pentru partenerul sau de viata. Misiune dificila pentru mine deoarece nu prea am facut agende barbatesti. M-am consultat si cu domnul meu barbos si a fost de parere ca este indeajuns de masculina. Acu` na, ce sa spun… dau si eu vina pe el.

Acum serios… sper sa-i placa. Legat de ce-am facut, I regret nothing. šŸ™‚

SAMSUNG DIGITAL CAMERA

SAMSUNG DIGITAL CAMERA

A5, 130 pagini crem+albastre+bleu, panza pe cotor, semn din panglica (nu se vede in fotografii, dar este la fel cu banda prinsa de card) + felicitare.

Comments
  1. Iulia Bancescu says:

    Buna šŸ™‚ Imi place foarte mult modelul acesta de agenda.Ma intrebam daca ai mai putea face o replica la ea.Daca da,cam care ar fi costurile?

    • Buna, Iulia!

      Din pacate nu pot reface acest jurnal, a fost un model unicat si nu as mai reusi sa il fac acum exact asa. Ceva asemanator, poate. Insa ti-am trimis mai multe detalii pe adresa ta de email. Toate cele bune si iti multumesc!

      Aurora

Leave a Reply

