Rock Texture

Posted: December 11, 2012 in *Agende
Tags:

Eniko a apucat sa spuna “…pe coperta ceva cu pietre” si mi-a fost clar: culoare acrilica cu textura de granit sa fie! Si asa a fost. Acest pachet este tot pentru un barbat, sotul ei.

Asa ca in ultimele zile mi-am incordat singura fibra de muschi de vrabie pe care o am pentru a pune la punct doua agende masculine. Am rasuflat usurata cand au fost amandoua gata. Si la aceasta m-am folosit de gusturile dragului meu Mihai care a stampilat “votat” si acest model. Iuhu! 🙂

SAMSUNG DIGITAL CAMERA

SAMSUNG DIGITAL CAMERA

A5, 130 pag bleu+gri, panza pe coperta, acryl, panglica, felicitare+card.

Comments
  1. Andra says:

    As vrea sa achizitionez un asemenea album foto sau un album foto cu o coperta in acelasi sti “ceva cu pietre”…Cum as putea face asta? Multumesc.

Leave a Reply

