W.I. Photo Album

Posted: February 8, 2013 in *Albume foto/Portofolii
Tags: ,

Kristina realizeaza frumoase invitatii de nunta handmade si mi-a cerut un album pentru a-l folosi ca un fel de portofoliu. Paginile sunt negre pentru a fi mai rezistente la murdarie, data fiind destinatia acestuia. In plus, cu negru merge orice. Iar culorile invitantiilor se vad mai bine.

Panglica si snururile se pot schimba. Eram in dilema intre violet, crem si roz, iar pentru legat sa folosesc panglici de aceeasi culoare ca cea mare, insa mai inguste. Pana la urma m-am gandit ca ea fiind handmade artist le poate schimba dupa ochiul ei asa ca am ales ce mi-a dat mie bine. 🙂

 SAMSUNG DIGITAL CAMERA

SAMSUNG DIGITAL CAMERA

SAMSUNG DIGITAL CAMERA

Dimensiune 20×20 cm. Nu mai stiu exact cate file are… parca 15, cu spatiu pentru 30 de invitatii (sau fotografii). 🙂

Comments
  1. Kristina says:

    Abia acum am vazut albumul pe blogul tau 🙂 Iti multumesc inca o data pt el, e superb si foarte bine realizat! Invitatiile stau foarte bine in el 🙂 Sper sa revii cat mai curand la lucru pentru ca mai vreau cateva albume, de data asta pentru nunta mea

  2. Hei, ma bucur ca totul este in regula!
    Si felicitari! 🙂

Leave a Reply

