Love Memories Book

Posted: February 11, 2013 in *Carti de oaspeti/Caiete de amintiri
Tags: ,

Un caiet de amintiri care abia asteapta sa fie umplut cu fotografii si mesaje by Corina. Tocmai ce l-am legat, ca l-am si postat. Foile in interior sunt albe, de grosimea celor de desen. Nici subtiri, nici cartonate. Bonus, felicitare si gift tag. 🙂

Am laptop nou de o ora si ii fac testu’. Daca baga poze pe blog, inseamna ca-i bun si-l pastram. De asemenea, multumiri publice domnului Florin Ghimis si lui tata!  🙂

SAMSUNG DIGITAL CAMERA

SAMSUNG DIGITAL CAMERA

SAMSUNG DIGITAL CAMERA

Comments
  1. Lacra says:

    Buna,

    Imi place foarte mult acest caiet de amintiri, ai putea sa imi spui cat costa si daca ai putea schimba mesajul de pe el.
    Multumesc anticipat!!

    O zi buna,
    Lacra

  2. Madalina Negut says:

    Bună. .mă interesează caietul ..îmi poți lasă un număr de telefon?

Leave a Reply

