Hot Air Balloon

Posted: February 17, 2013 in *Agende
Tags: , , ,

Va astept pe pagina de facebook a legatoriei Agende si Jurnale Handmade unde tin o legatura mai stransa cu iubitorii de bookbinding. Nu ezitati sa imi scrieti sau sa impartasiti pe wall sau pe privat (unde raspund de fiecare data) eventuale sugestii sau site-uri de profil care v-au placut. Sunt deschisa si la schimb de linkuri si alte legaturi de genul. Nu mananc oameni. ๐Ÿ™‚

SAMSUNG DIGITAL CAMERA

SAMSUNG DIGITAL CAMERA

SAMSUNG DIGITAL CAMERA

A5, 80 file colorate, felicitare, gift tag. ๐Ÿ™‚

Comments
  1. Viorela Lucescu says:

    Buna. Apreciez din suflet munca ta. Doamne ce mult imi doresc sa pot face asa ceva. Te rog sa imi spui la ce pret ar ajunge un jurnal care sa para foarte foarte vechi , gen sa fie ceva scris pe el dar sa nu se inteleaga datorita trecerii timpulu? Alte detalii ar fii o dantela rupta sau deteriorata iar paginile sa le aibe cumva arse? Si as mai dorii unul cu un motostivuitor pentru un el, pe coperta celui de-l doilea sa scrie “iubesc motostivuitoarele dar imi ador iubita” si sa fie o fotografie cu un motostivuitor in prim plan. Sper ca nu am acris prea mult

Leave a Reply

