Despre martisoare

Posted: February 18, 2013 in Probleme Tehnice

Eu nu am fost niciodata cine stie ce incantata de martisoare. Le apreciez lucratura celor handmade lucrate mai deosebit, si cam atat. O singura data am apreciat un martisor, in clasa a 5a si imi amintesc PERFECT cum arata, era imaginea unei fetite care semana cu mine, cu parul lung, colorat in alb si rosu (cumva firele de par erau snururi de martisor).

M-a impresionat foarte mult gestul cand colegul meu de clasa, baiatul de care am fost indragostita 4 ani in gimnaziu a venit langa mine, l-a pus pe banca si l-a impins usor cu degetele spunand “asta-i pentru tine”. Nu stiu de ce, dar am simtit ca acela era cel mai frumos martisor pe care il cumparase in anul acela. Sau poate il primise de la altcineva. Dar am simtit cum ii placea si lui tare mult. Ma intreb unde l-am pus, ce am facut cu el. Prin liceu inca il mai aveam, era singura amintire din scoala pastrata cu drag.

Aceasta amintire o am foarte adanc intiparita in memorie, una dintre cele mai vii pe care le pastrez si cu siguranta nu voi uita niciodata acest episod.

Si am in minte imaginea acelui martisor superb, incarcat cu dragoste de copil si apoi oferit. Eu… care nu pot suferi martisoarele. 🙂

Va doresc o primavara frumoasa si sa primiti cat mai putine martisoare, dar adevarate si oferite cu toata dragostea, nu dintr-un obicei sec.

Aurora 🙂

 

Leave a Reply

