Un alt model deja postat, de data aceasta refacut intr-o varianta mai mare (A5) si putintel altfel. Si acesta a trebuit impachetat pentru cadou inainte de expediere, iar pentru acea fundita din hartie m-am inspirat dintr-un tutorial gasit pe internet. Asa cum spuneam si in postul trecut, este foarte simplu sa facem ceva dragut din ce avem prin casa. Trebuie doar putina osteneala. Si daca tot facem un dar, macar sa-l facem pana la capat cu toata inima. πŸ™‚


??????????????????????

SAMSUNG DIGITAL CAMERA

SAMSUNG DIGITAL CAMERA

Impreuna cu cele doua din postul trecut:

??????????????????????

A5, 80 file, felicitare, semn de carte, gift-tag, pachet. πŸ™‚

Sper ca v-a placut modul de prezentare. Va doresc spor la cotrobait prin casa dupa materiale de impachetat. Vne 8 Martie, nu? πŸ™‚

Comments
  1. foarte frumoase! lucrurile facute cu dragoste sunt de admirat…

  2. Sarut mana! Am vizitat blogul dv si tare mult mi-au placut icoanele! Felicitari pentru munca depusa si perseverenta!

  3. Mersi! Si mie imi sunt foarte dragi si mai mult pentru ele am facut blogul… Ma bucur ca ti-au placut

  4. Da, sunt deosebite. πŸ™‚

Leave a Reply

