32 Journals

Posted: March 10, 2013 in *Agende
Tags: , ,

Aceasta este comanda la care am lucrat cel mai mult pana acum, cam o luna. Jurnalele au fost comandate de o clasa de elevi de la o scoala din Buhusi si le vor folosi pentru a-si scrie amintiri unii altora la sfarsitul clasei a VIIIa. Am mai avut comenzi de acest gen insa le-am refuzat intotdeauna pe motiv ca nu as putea face un numar mare de agende la fel. Dar de data aceasta am prins curaj si m-am pus pe treaba.

De mentionat este faptul ca fiind un numar mare de jurnale, pretul a fost redus (a fost si un numar mai mic de pagini, insa nu este relevant, cu sau fara 20 de pagini, pretul ramane acelasi). E bine de stiut pentru cei care ma vor mai contacta in legatura cu agende pentru diverse colective (scoala, birou, conferinta, grup de prieteni, etc – cu cat mai multe, cu atat mai ieftine).

Pe coperta a fost imprimat numele scolii si al doamnei diriginte, iar coperta interioara am hotarat ca ar fi dragut sa fie rezervata elevilor.

??????????????????????

SAMSUNG DIGITAL CAMERA

??????????????????????

??????????????????????

A6, 40 file (80 pag fata-verso), carton 2mm, coperta imprimata cu laser, hartie colorata (crem-galbui, verde inchis, verde deschis), ata cerata, snur cerat.

Comments
  1. Alina Igna says:

    Foarte frumos ti-au iesit jurnalele pentru clasa a VIII! Spor la mai multe comenzi!

Leave a Reply

