Semne de Carti Bune

Posted: April 14, 2013 in *Semne de carte
Tags:

De-a lungul timpului am facut o gramada de semne de carte, insa mi s-au parut prea putin importante pentru a le posta pe blog. Unele nici nu le-am fotografiat. Insa m-am gandit ca totusi nu strica sa postez cateva din cand in cand. Pot fi un dar dragut pentru un grup de prieteni/colegi, sau – de ce nu – marturii de nunta, botez, zile de nastere! 🙂

??????????????????????

??????????????????????

??????????????????????

??????????????????????

??????????????????????

??????????????????????

Comments
  1. andreea parepa says:

    Buna! Imi place la nebunie ceea ce faceti..ideea este ca am intrat din greseala , eu cautand idei de marturii pentru nunta. Imi surade ideea de a face semne de carte..personalizate binenteles.
    Se poate face o comanda ?
    Astept un raspuns..cu multumiri!

Leave a Reply

