Bunaaa!

Posted: June 30, 2013 in Probleme Tehnice

Imi cer iertare ca nu reusesc sa raspund pe mail si pe facebook. Le-am citit pe toate in fuga insa nu am suficient timp pentru a raspunde fiecaruia in parte.

Deoarece trec printr-o perioada mai dificila din punct de vedere personal, iar atelierul imi produce foarte multa oboseala – majoritatea comenzilor fiind urgente, ma vad nevoita sa il tin inchis in continuare. Am intrerupt activitatea dupa cateva luni de lucrat aproape icontinuu zi si noapte, iar acum au aparut alte prioritati pe lista care necesita intreaga mea atentie. Voi reveni curand, insa nu pot spune o data fixa.

As vrea sa mai spun ca refuz in continuare sa colaborez cu alte site-uri (indiferent de trafic), librarii, firme de organizat evenimente, firme de publicitate, magazine, etc. Refuz colaborarile cu ORICE fel de firme, programe, etc, indiferent de beneficiile oferite. Doresc sa mentin atelierul la aceasta scara redusa, care deja este prea mult pentru mine.

Va pup si va doresc succes la examene, distractie placuta in concedii si spor la treaba daca lucrati! 🙂

Emilia ❤

Comments
  1. Larisa says:

    acum am inteles.nu stiam de ce nu primesc raspuns pe email:( vroiam o lista cu preturile. astept raspuns nu conteaza cand o fi ,multumesc:*!

  2. chemanonim says:

    doresc sa preiau din cind in cind si de pe la dumneavoastra cite un articol, se poate?

  3. Ivanciu says:

    Te asteptam sa revii:)

Leave a Reply

